Så himla härliga veckor nu..

Jaaaa, jag syftar på OS... Fattar inte att jag orkar vara uppe å se på så mycket som jag gjort hittills.. Är så himla sport-tokig så allt blir intressant då det är OS... Hihihi!!
Å 2 guld redan, Kalla och Ferry.. Så himla gött!! =)

Gizze mår nu bra så det är skönt... Antar att det var magsjuka...

Annars rullar livet på som vanligt.. Pysslat lite i vårt sovrum, köpt ny fin stor byrå bla, nya blommor, slipat golvet lite, städat.. Ja städat är ju inte något jag gillar men idag har jag fasiken städat, vårt sovrum, toa, barnrummet, imorgon tar jag vardagsrum å kök.. H får minsann ta sitt "eget" rum själv =) Vi får ju främmande i helgen så då måste det väl vara lite rent iaf :D

Jag å J ska träna lite agility på fredag, det ska bli skoj, det tråkiga är att det är liiite långt till ridhuset, men men, vad gör man inte för hundarna =)

Nu ska jag måla lite...

TJINGELING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0