Mannen min sa:

-Man blir allt sugen på att ha en liten valp då man ser dessa bilder...









Den grottan som vovvarna ligger i har varit populär... Tyvärr blev den så sliten så vi fick slänga den =(
Hade inga bilder på Vila på min nya dator, de finns på mannens så jag ska lägga över de här sen så kommer det ett kort på henne oxå... =)

Annars är det rätt så lugnt här, händer inte så mycket.. Jag å Vila har byggt upp en liten skogs-agility-bana som vi tränar lite försiktigt på... Bra med stor gräsmatta, som är täckt med massa snö nu iofs men det gör ingenting..

Har varit uppe i Dalarna ett par dagar å det har varit helt underbart skönt, saknar dalarna ibland så det gör ont. Ingen fattar det!!!!! Men men, kan inte göra så mycket åt saken just nu!!!
Fick förresten många bra julklappar, bla en filt med armar... Skitsmart!!

Bilder från Vila och Walles lekstund uppe i Dalarna... Min kompis Ciccis vovve är Walle...




Avslutar med Snömonstret igen, har aldrig haft en hund som gillar snö så mycket som hon gör!!! Underbara hund som typ ingen gillar, men jag gör!!!!

My dog till helgen å jag kommer tycka synd om deltagarna i första 2 klasserna på söndagen för då kommer det låta på bred dalmål:
Hej och välkomna till my dog, första tävlande är..........................

Japp, JAG ska vara speaker, jag vet knappt hur man gör ju!!! HJÄLP!!!!!
Annars längtar jag till tävlingen som bara den, årets höjdpunkt!!! Simmas med för hon älskar att tävla inne... Hoppas det inte blir något knas med henne bara som det blev förr förra gången vi var med å hon blev påflugen av en stooooor vovve å inte ville vara med längre... Då fick snälla husse komma å hämta hem henne, så illa blev det!!!!

Nej, ut i snön nu!!!

TJINGELING!!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka små sötnosar! Håller med om att man blir valpsjuk...

Jag ser absolut fram emot söndag då! Dalmål förväntar man sig inte i Götet. Det kommer gå kanon ska du se!

Ses i helgen!

2010-01-05 @ 18:48:00
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: johanna

VA??? vadå ingen som gillar Vila? hon e ju fantastisk! Önskar ja kunde komma in o kolla på er, men får satsa på o kika in nästa år istället, lycka till nu babe! kramkram

2010-01-05 @ 20:09:14
URL: http://metrobloggen.se/jimmysmamma
Postat av: Chattis

Det kommer att bli så bra så med Dalmål i Götet. Uscha dej för bilderna, man blir valpsjuk. Söta Simma o Ajax åh så lile Gizze. Man glömmer fort valpnätterna =) Kramiz

2010-01-05 @ 22:24:22
Postat av: Chattis

Mange o Jag har kommit på ett nytt namn till fröken BC =o) Härliga Rusa är det nya namnet :))

2010-01-06 @ 10:39:31
Postat av: Åsa o Lovis

Bara du säger vilket nummer den som är inne på banan har så tror jag att alla kommer att vara fullständigt nöjda med dalmålet :)



Träffade en släkting till dig i Kista, moster kanske?

2010-01-07 @ 12:42:20
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Marre

Jag är vaccinerad mot valpar!

Japp det var mig hon träffade i Kista!

Rastade domarens hundar! "ler"

2010-01-11 @ 16:40:54
URL: http://marrenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0