Nya agilityregler????

Hmm, jag är ju inte å har aldrig varit så himla insatt i regler å grejer när det gäller agility, jag kan det som behövs för att vara med å tävla :D
Men nu satt jag å läste de nya förslagen å blev lite fundersam över en sak??
Om jag fattat det hela rätt så kan man få välja om man vill ha sin hund i large eller medium om den ligger inom gränsen 43-45 cm tror jag det var.. Men min fråga då är vad som händer om jag å Vila tex blir suuuuuuperbra å kommer med i landslaget tex, för internationellt är det väl inte samma höjder som gäller som i sverige då, om förslaget går igenom alltså???

Det är typ enda frågan jag har!!! Annars kör vi på som vanligt =) =) =)

Annars är det lite bloggtorka just nu, hundarna har lite vintervila och jag med för den delen hahahaha....
Bloggar då det händer något vilket inte är så ofta just nu...

Är förresten grymt sugen på att åka till Rättvik å tävla Vila lite, men det är en låååång resa.. Fast å andra sidan så får jag träffa släkten i samma smäll =)


TJINGELING!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa o Lovis

Vill du tävla landslaget måste du välja large när du ska kvala isf :)

2010-01-20 @ 11:37:09
URL: http://www.toktassarna.com
Postat av: Cissi

Rättvik är väl inte så långt, speciellt inte för dig som kommer från dom trakterna. Vi ska dit, vore skoj att få se Miss Vila där! :)

2010-01-20 @ 17:28:42
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: Carina o B&T

Jag ska dit .. har inget annat val :( .. men skoj ska det bli :)

Du är INTE ensam om att ha Bloggtorka .. orkar bara inte !!

Tänker varje kväll att jag kanske skulle skriva lite vad som har hänt, typ Mydog, agilitykursen m.m .. men slår bort tanken fort som fan

Får väl skriva en annan dag .. ha ha !!

2010-01-20 @ 19:34:00
URL: http://www.mydogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0