Örebro ja...

Vet att jag är seg på å blogga men det var inte mycket som gick rätt i lördags då vi var till Örebro å tävlade på deras klass 1-2 tävling... AGILITY!!! Så det kanske är därför som jag inte bloggade på en gång då vi kom hem :P
Agility ja, det är roligt å kan sluta precis hur som helst...
Första klassen för dagen var agility för Vila... Laddad hund som kom igenom sitt lopp, med sjuttielva fel... Hej å hå, tror hon petade ner 4 pinnar å fick 2 vägran, trots det hade hon bättre tid än den som vann.. Fanns andra hundar som hade bättre tid såklart med färre fel... Men underlaget var supermjukt å vi har tränat på ganska så hårt i vinter så det var nog en liten vanesak för i hoppklassen tror jag inte hon rev ett hinder, blev disk ändå.... Attans!!! Men vi kämpar på, håller fortfarande på å lär känna varandra, tar lite längre tid för oss två än vad det tar för andra ekipage, det kan man ju lugnt säga!!!!! =)

Å så den där papillonen jag har, som förövrigt fyller år snart, hela 6 år men som beter sig som 6 månader diskade sig fett stort i båda klasserna, blir helt crazy snart....

Men nya tag i Rättvik nu, simma och Vila står för tävlandet denna helg... SKa bli skoj, älskade lillebror följer med upp...

Nu sova!!!

Förresten, -9 nu.. Inte grader :O)


Kommentarer
Postat av: Chattis

En vecka tills Ni kommer ner <3 Rida ska jag på kvällen men du hänger säkert med ;). Vi längtar Kramiz

2010-03-12 @ 21:31:26
Postat av: Anonym

JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA, snart kommer vi chattis.. ska bli så skoj!!! Å självklart följer jag med till stallet. .synd man inte kan fota så bra inomhus för då hade jag gjort det!!!!

2010-03-12 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0