Min blogg var det ja....



Hon är verkligen så himla snygg min bordercollie, eller vad tycker ni???



Lite bättre va??? =)

Som sagt så glömmer jag av min blogg hela tiden å det är väl mycket för att jag inte gör så mycket med hundarna just nu och så har jag ju FB...
Skulle egentligen tävlat med Vila idag men hon löper så vi fick vara hemma å rensa ogräs istället, myyycket roligare, eller inte...
Missar göteborgs tävling oxå för jag glömde anmäla dit, blir så förbannad över det... Det är så tråkigt att missa det när det ligger så nära hemmet liksom... Men men, det är bara att komma igen, vi åker ner till Höganäs den 12:e istället.. Funderar på att göra en favorit i repris... Förra året var vi oxå på den tävlingen å innan vi kom dit åkte jag in på Ullared innan, det snabbaste besöket någonsin var det då.. Ca 1 timme bara =)
Ska bli skoj å få tävla igen iaf...

De andra 3 hundarna har det bra men tävlar inte så mycket, Gizze bara sover å Ajax bara myser å Simma bara tränar :D
Ska anmäla Simma lite i sommar har jag tänkt... Hon var superduktig på träningen igår iaf...



Har spenderat dagen även framför tv:n lite, har varit massa handboll ju, damkval och champions league final... Kan inte bli bättre....

Så nu ska jag fortsätta kolla finalen...





TJINGELING!!!


Kommentarer
Postat av: Chattis

Nu blir mange glad när han kan titta på dina sötnosar. Kram

2010-06-01 @ 19:01:08
Postat av: Thereze, Kate, Chicko

TACK så mycket för grattiset! Var du i Höganäs? Jag vet inte hur du ser ut och jag är ganska dålig på att komma ihåg namn. Säg hej nästa gång vet ja! :D Din Bc-tjej är verkligen fin! Såå söt! ha det fint!

2010-06-13 @ 22:45:21
URL: http://www.therezegra.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0