SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Idag då vi hade den vanliga morgonproceduren jag å Vila (vilket innebär att fröken bc sitter på mig tills jag går upp) tänkte jag så här:
-Undrar om vädergubbarna har rätt denna gång, har det kommit någon snö???
Flög upp, hundarna skällde och jag jublade.. SNÖ!!!!!!!!!!
Släppte ut hundarna så de fick kissa lite sen in och klä på sig själv för att sen gå ut och skotta... =)
Vi var ute bra länge och lekte i snön, Vila tyckte att man kunde träna lite agility oxå men där satte matte stopp :P
Stackars Simma såg ut som en snögubbe då vi kom in, nackdel med sheltiepäls och blötsnö... Fick bli en snabbdusch för att få bort alla klumpar med snö...
Det snöar fortfarande och jag känner att jag får åka lite tidigare till mitt jobb idag, allt på den säkra sidan ni vet!!
Tog lite bilder men de kommer sen!!
Snömonster....
Ni får ett på snömonstret från tidigare i år, ni vet då det var så myyyycket snö =)




Och på alla 4...

TJINGELING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0