Härliga söndag!!

Händer saker hela tiden men att uppdatera bloggen prioriteras inte mycket... Men ta bort den gör jag inte.. Bättre att blogga lite än inget alls känner jag.. =)




Vila har ju hunnit med att fylla 3 år, hon fick en smarrig vovvebakelse.. Kan inte förstå att hon redan är 3 år.. Tiden går så himla fort!!! Älskar denna knasiga TOK-VOVVE mycket mycket...

Till vetten har vi varit oxå, hon fick bara positiva saker sagt om sig.. Vältränad och bra hull.. Lilla damen!!

Simma är anmäld till My dog och vi längtar som bara den, ska bli så himla skoj.. Blir mycket funktionärs jobb oxå, men det är väl sådant som liksom ingår :D
Måste bara bli lite miljonär först så jag kan bygga mig ett ridhus med en bana i, då kan jag träna även om det är skitväder.. =)
Vi behöver ju träna lite inför my dog =) Bara att hoppas på att jag blir miljonär eller att vädret är okej tills My dog =)





Ajax och Gizze är så söta, verkligen MINA vovvar... De myser på å tränar lite då å då...

Snart är det dags för den näst sista tävlingen i år för Vila och mig, sen ska hon få vila lite från agilityn, har blivit lite väl mycket den senaste tiden...





Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen kissepromenad med vovvarna...

TJINGELING!!!

Kommentarer
Postat av: Thereze

Trevligt att läsa ett inlägg igen :)

2010-11-04 @ 18:21:23
URL: http://www.gooddog.se
Postat av: emmeli

Ja jag är tillbaka :) Underbar bild på Vila. Läst och försökt läsa mellan raderna ;) och det är fasen inte lätt med en hund med massor go och vilja i. Vi tränar för fullt vi med. Jag har dock bestämt mig under höstern och vintern på att jobba lite på mig själv med. Ska läsa Thomas Fogdös bok Möta motstånd och lite andra guldkorn så jag kanske kan tänka om lite för en signalkänslig hund kräver sin förare. Visst är det kul!



kram kram

2010-11-05 @ 08:35:13
URL: http://www.memmeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0