Bilderblogg =)

Vilket underbart väder det varit nu ett tag, så varmt och skönt... Var ute och fotade lite idag och kräsen som jag är så blev det väl typ 20 bilder kvar av 216 tagna =) 
Men man får passa på lite medans Stilla är liten oxå.....



AJAX, EFTER HA ÄTIT BEN :D LITE VÅGIG I PÄLSEN OM MAN SÄGER I SÅ :P


GIZZE, AJAX, SIMMA, STILLA, VILA


GIZZE


STILLA


SIMMA



SIMMA, STILLA


SIMMA


VILA



STILLA



STILLA


STILLA


VILA


VILA


VILA


VILA


VILA O STILLA



VILA O STILLA

Så, nu har vi lagt in lite bilder... =)

Stilla växer och frodas, hon var med till Skurup förra fredagen och minglade.. Träffade sin brorsa Zet... Det var skoj! =)
Vila körde 2 lopp, ett agilitylopp som var kanonbra, felfri fram tills näst sista hindret, långhoppet som hon rev, plus att hon rev sista.. Så typiskt!!! Men men, sånt är livet! Nöjd med henne till tusen iaf!!
I hopploppet brann det i huvudet, knasvovve å knasmatte :D

På söndag ska jag å Vila tävl inoff i Kallebäck sen är det Kungälv helgen därpå och Torsby helgen därefter =)
Sen är det lugnt ett tag :D

Nu ska jag laga lite middag så....

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: Chattis

UNDERBARA BILDER på gänget. Frazze o Wille undrar när de ska få träffa nya underverket i familjen ;) KRAMIZ

2011-05-03 @ 11:44:36
Postat av: Mange (Frazze)

Hej syrran - och farväl. Vi ses på andra sidan. Mina höfter orkade inte längre...

2011-08-12 @ 18:13:51
Postat av: Lilly

Var gärna med i min tävling http://presentupplevelser.com/?p=36 Tack, ha en bra dag.

2011-08-23 @ 23:11:49
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0