Är det vår på g???

Äntligen har vi fått nät igen, visst jag har min smartphone men det är så pluttigt på den, men den hjälper mig med det viktigaste som måste fixas iaf.. :D


Vilka dagar det varit de senaste dagarna! Sol och gött med värme.... Dagarna har förutom med jobb varvats med underbara långpromenader å lite lydnads och agilityträning med vovvarna...
Kanske Stilla börjar få till lite frittfölj nu :P


Har ju även börjat träna på gym och har i 3 veckors tid tränat kontinuerligt minst 3 dagar/v och det känns så himla gött, gött att man är på g igen med träningen så att säga. Zumba är jag bla med på å det är så himla skoj, man blir så glad å svettig :P sen gymmar jag å crosstränar och springer/går på löpband! Jag kämpar på!!!!
Idag har jag efter att Johanna kom på den brillianta idén å träffas, gått runt Delsjön med henne å hennes två vovvar. Idag fick bara Stilla följa med och hon har skött sig rätt bra faktiskt, ett morrande då vi mötte en vovve å lite skall då det kom en lös hund utan ägare, ägarna mötte vi låååångt efter att hunden stuckit tillbaka till de... Knasigt!! Men hon är så mysig å ha med sig, gillar henne skarpt om man säger så.. =D


Vädret var underbart å det var nog inte många minuter som vi var tysta jag å Johanna, hade mycket å prata om! Vi har ju inte träffats på jättelänge!
Något tråkigt som jag gjort den senaste tiden var att säga farväl till den person som betytt så otroligt otroligt mycket för mig, min älskade mormor! Allt är så overkligt å någonstans vill jag inte ta in att hon är borta för alltid :( Tänker ofta när jag sitter i bilen på väg till jobbet att jag ska ringa henne, har tom ringt hennes mobil någon gång men det är liksom ingen som svarar =( Ringa å berätta hur tokigt det blivit för vila på tävlingar eller hur ringa å bara prata om alla små struntssaker som vi kunde prata om. Kunde prata om allt med henne, älskade mormor!!!
I mitten på mars väntar jag samtal med min läkare, får se om det blir någon operation eller om det ska väntas lite till... Vill inte opereras då jag är livrädd för sjukhus, för att sövas å för att någon ska karva i mig osv... :( vill inte!!! Men men, ibland kanske man inte har nå val?? =(


Ikväll är det middag med mannen å lite melodifestivaltittande, mysigt!!
TJINGELING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0