Var tog våren vägen??

Igår var det underbart ute, lite blåsigt dock med lite sol och torrt, idag är det ca 1 dm snö å blött å grått ute... Gaaah, vet att det bara är början av mars men man blir så lurad när det är fint väder, vårväder, för att sen nästa dag övergå till vinter igen... Men men, det finns de som har det betydligt värre, sen kan man inte göra så mycket åt det heller.. Den jag tycker mest synd om när det blir sådant här blötävder är Gizze, han såg ut som en snögubbe när vi kom in, fick bära han sista biten av promenaden... Stackarn fick åka rätt in i duschen så jag kunde duscha bort alla snöklumpar när vi kom in.
Igår tog jag fram två hopphinder å tog med mig strumpan ut för lite träning, gick rätt så bra! Vi tragglar de där förbaskade bakombytena och som sagt, åt ett håll går det rätt bra men det är typ omöjligt åt det andra  =(
Men ni känner väl mig vid det här laget nu va, jag ger inte upp!!! Vi kämpar vidare!!
Elin kom på den brillianta ideen om att vi två och en till tjej från Norge ska träffas under en agilitytävling nu i vår, hyra stuga å bara vara!! Mysigt, under två dagar blir det! Våran gemensamma nämnare är ju vovvarna från Norge =) Ska bli skoj! Håkan får stanna hemma :D
Nä, nu ska jag packa lite, jobb snart! Gymmet var jag på imorse, provade roddmaskinen idag å det var väl rätt så okej. Något som inte var okej var den maskinen där man typ åker skidor, eller man stakar sig fram! Men satan i gatan vad det var jobbigt åt armarna, men får väl ändå erkänna att det var rätt skönt efteråt.. :P

Nästa helg ska jag åka upp till brorsan, ska även passa på å tävla lite i Rättvik, ska bli skoj. Mest roligt å träffa bror min såklart =)

TJINGELING!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Usch ja, snö här nere idag också, igår var man ute och rensade rabatter ; ) Konstigt som det kan vända!

2012-03-08 @ 12:27:34
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Elin

Här nere försvann snön lika snabbt som den kom, hoppas den håller sig borta nu! Vill ju ha vår! :-)

Blir mysigt att ses och ha en liten syskondate! Som en minikennelträff! :-)

Ha en bra dag!

Kram

2012-03-09 @ 09:42:26
URL: http://elinlix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0